Post by unbolsateti on Mar 17, 2022 1:41:58 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Faily Brakes 2: Car Crash Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Faily Brakes 2: Car Crash Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes voor meer punten ▞▞▞
▞▞▞ Faily Brakes 2: Car Crash Game 2022 version ▞▞▞
Boo, het is waardeloos. Ik herinner me de eerste game die goed was, maar deze graphics zijn waardeloos met 1 ster
Vuilnis geldgreep die advertenties na elke dood dwingt.
Ik dacht dat de maker SPONG GAMES was, MAAR DAT WAS NIET! Speel de og spelletjes kinderen. Geen kopieën dus GEBRUIK OG GAME ZONDER NUMMERS DUS NOOIT MEER SPEEL
Dit is belachelijk! Advertenties elke crash! Installatie ongedaan maken...
Nho
Behoorlijk goede graphics en het speelt soepel Het is echt goed Net als echt GOED
het spel is als zijn oudere broer, maar ik vraag me af waarom zijn verschillende ontwikkelaars? werken ze samen?
NEP dit is niet officieel voor deel 2 deze game is niet van het echte bedrijf dus speel dit niet dit is NEP
Dit is een goed spel, maar er zijn te veel toevoegingen
Faily Brakes 2: гонки и тачки Аркади zxvv
Stijfheid en een vriend zijn op korte termijn een beetje vreemd om de eerste keer te zijn Gyrfytiruyimovie 4ttyf
煞車失靈 2 - 汽車衝撞遊戲 街機 ozun
Omdat ik vijf keer een upgrade heb uitgevoerd en ik alleen 115 . wil
🤣🤣🤣Dit spel is grappig! Voeg echter enkele nieuwe functies toe, zoals First Person
Dit spel is zo leuk dat je net kunt zijn alsof mijn vrouw zwanger is of mijn zoon aan het verven is 😃
Ik geniet gewoon enorm van dit spel
Kan game niet spelen op Samsung Note 9 test je game tenminste eerst voordat je hem uitbrengt.
Broer dit spel is goed
<a href=""></a>
煞車失靈 2 - 汽車衝撞遊戲 街機 flpj
Soms als ik instap laad ik niet
Ik ontgrendel de auto, speel de volgende dag, auto weg. Enzovoort.
Goede spellen
IK ZAL MEER STERREN GEVEN WANNEER IK SPEEL DEZE STER IS ALLEEN VOOR DE PICS
Uhm zo goed
Verbetering van het origineel, maar er is nog steeds een probleem met toevoegen
Hoe mijn gameplay over te zetten naar mijn nieuwe telefoon, het crasht nu en gaat uit nadat je het hebt geopend
Ik geef het 5 sterren
Ik vind dit spel leuk, maar .... er zijn niet veel auto's. Twee auto's.
de game is goed en alles, maar ik zou een beetje willen dat je in het spel van auto kon wisselen. Oh, ik wil terug naar de eerste auto en ermee rijden. Of als je een advertentie hebt bekeken om een auto voor 5 beurten te krijgen, waarom kun je hem dan niet bewaren voor later omdat je een auto hebt gekregen van het zover?
Dit is het slechte spel dat ik ooit in mijn leven heb gespeeld buuuuuuuuuu👎👎👎👎👎👎👎👎🙅🙅🙅🙎🙍🙍
De game is allemaal goed, maar wat te doen als er een trein komt, crasht gewoon
Ik vind het aantrekkelijk en erg leuk
Na de laatste update zijn de advertenties die ik heb betaald om te verwijderen weer terug... Serieus, wat moet ik met deze munten nu alles op is?
Het is vreselijk dat je niets kunt doen zonder vertraging en het crasht
Dit is een nep-kopie van een populair spel faily brakes, er is geen 2. Dit is oplichterij, download dit niet.
Het is perfect voor mensen die graag crashen in games, ik raad je aan het uit te proberen
Dit spel is geweldig en ik vind het leuk omdat het te snel kan gaan
mm
Heeft een briljant potentieel, maar ik heb het spel uiteindelijk verwijderd vanwege de glitchy die het was. Ik kreeg de jeep niet toen ik hem moest ontgrendelen, en de power-ups crashten vaak de game. Ik download hem opnieuw in de hoop dat die glitches verdwenen zijn, want dit is een erg leuke game
Alles is weg na een nieuwe update. Verspild van mijn tijd om te spelen.
Faily Brakes 2 – Straßenchaos Arcade ybgu
Fkjj jk jjj ilk. N. NV nnnnnhI 9nnnnnnjjjjjj Ujjain
Faily Brakes 2: Car Crash Game Arkada iohy
Drie woorden slechtste game ooit, ik bedoel waarom duurt het zo lang om te beginnen wat een verspilling van MB's sorry voor de slechte woorden
Deze game is echt heel gek, grappig en verslavend voor mij, geweldig. Goed bezig jongens!
Is dit zelfs officieel omdat het is gemaakt door auc games en er slechter uitziet. Ik denk dat dit een kopie is, maar ze hebben sponsspellen zo geplaatst? hebben ze toestemming gekregen?
zeer goede game te veel advertenties al met al is het een goede game